Opis kontrahenta
Informacje Ogólne:
Pia Bella Hotel znajduje się w odległości 1500 m od plaży piaszczysto-żwirowej. Miasta położone najbliżej hotelu to Kyrenia (1 km) i Nicosia (30 km). Dla Państwa komfortu hotel posiada lobby, recepcję, salon, klimatyzację i mini market. Personel mówi po angielsku. Mobilność także na urlopie zapewni wypożyczalnia samochodów. Do dyspozycji jest czynny w sezonie basen ze słodką wodą i brodzikiem. W barze przy basenie można delektować się orzeźwiającymi napojami. Parasole słoneczne i leżaki do opalania są dostępne za opłatą na plaży i bezpłatnie na basenie. Odległość od hotelu: Kyrenia Harbour (1 km), St Hilarion Castle (11 km), Shipwreck Museum (2 km) i Kyrenia Castle (1 km). W pobliżu hotelu znajdują się centrum miasta.
Udogodnienia:
Hotel oferuje pokojówki, usługę budzenia, pralnię, serwis pokojowy i opiekę medyczną. Dostęp do Internetu bezprzewodowego poprzez hotspot. Rodzinny hotel oferuje brodzik, aby zapewnić rodzicom i najmłodszym gościom przyjemny pobyt. Godziny pracy recepcji: 24h.
Posiłki:
Śniadanie: kontynentalny.
Sport i Rozrywka:
Aby aktywnie spędzać czas wolny, hotel oferuje rzutki i bilard. Pia Bella Hotel posiada hammam. Goście, którzy również na urlopie chcą spędzać czas uprawiając sport, mają następujące możliwości: fitness.
Dodatkowe Informacje:
Akceptujemy następujące formy płatności: karta Eurocard/MasterCard i karta Visa. Za korzystanie z niektórych urządzeń, ofert i aktywności mogą być pobierane dodatkowe opłaty.
WYŻYWIENIE
WYŻYWIENIE (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywenia
BB - śniadania w formie bufetu
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski
DOKONANIE REZERWACJI
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta) i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
PRZEPISY WIZOWE, PASZPORTOWE, SANITARNE
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej zgodnie z wymogami. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.